your still a part of everything i do

  1. Jag ogillar clowner och fåglar.
  2. Jag hatar att jag litar på människor så fort.
  3. Ibland när jag inte gråtit på länge, gråter jag ut i duschen.
  4. Jag har aldrig varit kär.
  5. Jag drömmer ofta att jag gifter mig med kändisar.
  6. Jag har lätt att se ner på människor.
  7. Jag hatar när någon är bättre än mig.
  8. Jag överanalyserar allt.
  9. Jag är sämst på självdisciplin.
  10. Jag är livrädd över att någon någon i familjen ska dö.

Där har ni tio viktig och oviktig fakta om mig. Ibland behöver man lätta på hjärtat.


Kommentarer
Postat av: Aldona

du får också spana :D thihi.



fett bra lista, jag önskar jag var bra på sånt där :(

2008-12-22 @ 11:30:01
URL: http://aldona.blogg.se/
Postat av: khadra

vilken bra lista, jag tror jag tar mig friheten och gör en likadan lista till min blogg :P:P;) känn dig smickrad!

2008-12-22 @ 11:37:36
URL: http://khadra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0