you may find, the chance has passed by

Hej! Har precis kommit hem från en väldigt lång dag känns det som.
Äntligen är det efterlängtade jullovet här! Det är ju en trevlig förändring från
vår vanliga, rätt så tråkiga vardag. Nu får jag koppla av och njuta av skolfria
dagar :). Det var en julshow i stora aulan först där de bjöd på teater, dans,
opera-sång och tal. Efter det hade vi avslutning i klassrummet och där fick
vi säga hejdå till lärarna och klassen. Efter det gick jag till Café 60 med Elise,
Emilla, Martin, Malin, Anna, Ninni, Louise, Clara, Daniel och Elias och det var
sjukt roligt! Vi skrattade non-stop. Det blev chai-latte, gott som fasiken. Efter
det åkte jag, Elise och Emilla in till t-centralen för att kära Elise skulle handla
julklappar. Mycket sådant nu för tiden. Efter det var det meningen att vi skulle
dra till Emilla och se på film eller något, men något kom i vägen.

När jag kommer hem åkte jag och syster till kista centrum och käkade på
McDonald's. Man kan seriöst inte få nog av det där stället. Inte alls bra.
Det har varit min dag det. Jag har varit helt bubblig och glad över att man inte
behöver åka tillbaka till skolan på måndag. En annan superskön grej är att
jag äntligen har försonats med en person som jag defenitivt inte vill vara osams
med. Nu kommer bilder som jag har lovat:

Elise vill inte vara med på bild - resultatet:

En glad Clara och Louise

Haha

Emilla fattar ingenting

Martin!

Lillasyster påväg till Kista. Varför är alla kamera-blyga??

Kommentarer
Postat av: venus

vilka tråkmånsar - jag gillar att vara med på bild :D man blir bara fulare när man försöker skyla sig haha.



vilket program laddar du ner med? dc? utorrent?

2008-12-19 @ 18:48:58
URL: http://planetenvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0