the past is gone

Hej! Det var ju ett tag sen sist. Jag orkar inte babbla på om varför och så, det är helt enkelt min
egna lathet som står i vägen för bloggendet. Jag har idag lärt mig att vara väldigt försiktig med vad
man publicerar och så. En person i klassen fick nämligen skit för vad denne hade skrivit. Det kunde
lika gärna vart en själv. Nu är det mindre än tre veckor kvar tills jullovet. Fatta! Och vi har fått ett bestämt
datum till Rom-resan nämligen den 24e April. Längtar så galet mycket! Har hört att det är varmt så där
tids om året och det ska bli en sådan upplevelse!

Nu hade jag iaf tänkt plugga matte, men jag tänker skita i att göra det. Det är återigen mitt eget jävla
fel för att jag inte pallar plugga något! Jag kommer aldrig någon vart, speciellt när det kommer till matte.
Jag får göra provet någon annan gång.. Hoppas bara inte under jullovet bara :O. Kanska ska plugga ändå?
Nää.. Kommer inte fatta något om K-värde under den här kvällen.  Det här suger hästballe.

Ska göra lite annat nu, plugga något annat kanske? Eller kolla på Sex And The City? Haha. Ni vet nog vad
det blir. Vi får höras lite senare. Besitos!



Spin Doctors - Two Princes

Kommentarer
Postat av: venus

vissa är bara inte menade att lyckas :( snyft. men ska inte ge upp hoppet än haha.



har också matteprov, på fredag. har världens största ångest för jag kan ingenting. ska nog sjukanmäla mig och fråga om jag får göra den annan gång haha

2008-12-01 @ 20:35:49
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: laila

Hehe tack så mkt gumman:)

2008-12-01 @ 23:29:46
URL: http://piinkberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0