somewhere over the rainbow

Hej på er alla! Igår kväll efter Prison Break såg jag och syster på Pineapple Express
och jag tycker att det är en film som alla borde se! Den är seriöst en av de roligaste
filmerna jag har sett i hela mitt liv, jag satt och asgarvade genom hela rullen!
Hysteriskt kul. Se på den!!

Nu imorse följde jag med mamma till tandläkaren i Kista, de fixade hennes onda
tand, tack och lov. Nu är det iaf bättre, det blev ganska så galet igår kväll. Eftersom
att inga mottagningar var öppna så fick mamma åka till Karolinska, men de har
inga tandläkare där klockan tolv på natten så hon fick bara smärtstillande.

Det var ganska så jobbigt att åka till tandläkaren, också för mig. Fyfan vad äckligt
det var, jag hatar att åka till tandläkaren. Och att jag inte behövde fixa något gjorde
inte saken bättre. Men jag lugnade ner mig, tack vare Eclipse :)



trailern till pineapple express. roligaste snubbarna.. ever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0