skrämd till vettet

Nu när nyår är påväg så kan inte människor låta bli att tjuvstarta fyrverkerierna.
Jag hatar fyrverkerier, jag är helt panikslagen på nyårsafton eftersom att jag
alltid har en gnagande känsla av att de ska träffa mig. Som tur är har detta inte
skett ännu. Därför brukar jag undvika att gå ut vid klockslaget.. Ja, ni hörde mig,
jag brukar stanna hemma då eftersom att jag är så sjukt skraj. Men det här året
ska jag banne mig ut. Jag är ingen feg jävla kärring! Hoppas bara inte jag förlorar
ett finger eller två..



Kommentarer
Postat av: Aisha

Soraia jag varnar dig. Gå INTE ut. Du kommer att bli träffad..Hhaha jag är seriös...i husby är folk galna...stanna hemma..:P ja driver bara..gå ut men inte till tempo-området..

2008-12-24 @ 20:19:33
Postat av: soraia

Hahaha OMG Aisha, du skrämmer ju mig ännu mer! :-(

2008-12-24 @ 20:28:13
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/
Postat av: Aisha

Hahhaha:P Nej nej men gå...jag säger bara akta..dt va en kille eller flera som kastade du vet den som åker upp till himlen? han kastade den efter mig..hahha jag kuta som fan... omg..läskigt.;D

2008-12-24 @ 22:04:34
Postat av: venus

haha är det därför jag aldrig ser dig ute..xD

2008-12-25 @ 00:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0