Mellandagsrea

Gud vad roligt det var här hos mig! Alla fyra tjejer kom, nämligen Khadra och
hennes syster och Muna och hennes syster. Vi satt och kollade på Sex and the City:
The Movie först. Jag gillade filmen skrapt, det är något speciellt bra med de där
kvinnorna. Sedan skulle vi se på This Christmas som jag redan har sett, men det
lyckades alltid hacka.. Jävla DVD skiva. Vi såg iaf hälften och efter det så snackade
vi på om allt mellan himmel och jord. Och Twilight såklart ;). De gick precis hem.
Vi måste göra om det!

Imorrn tjuvstartar ju som sagt mellandagsrean och jag ska nog ta mig till åtminstone
Kista Galleria och försöka hitta något. Hoppas det finns något att hitta dvs.
Nu ska jag ta och fortsätaa läsa Eclipse, och jag måste medge att jag är jävligt trög
på att läsa den, speciellt eftersom att den är på engelska. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: venus

lycka till med att ens komma in på gallerian :P

2008-12-26 @ 01:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0