living on the edge

Long time no se! Jag har faktiskt en bra anledning till varför jag har varit frånvarande
de två senaste dagarna, och det är eftersom att interneten har varit borta. Och fan vad
jobbigt det har varit utan internet, det visar verkligen att man blir desperat utan datorn.
Snacka om att vara millenium-barn.

Gårdagen var hur skön och bra som helst, jag tvättade kläder (igen) och efter det åkte
jag , lille- och store-syster och lite kompisar ut och åt på foodcourt. De där food-courten
är himla bra, det finns så mycket att välja bland. Haha ibland vet man inte riktigt vad man
ska ta sig till. På SteakHouse där jag beställde jobbade en skiitsöt kille som liknade
Nick Jonas väldans mycket! Jag älskar ju Nick Jonas urgulliga utseende.

Idag har jag bara stannat hemma, har haft mensverk hela dagen och två friggin alvedon
hjälpte inte alls, men kladdkakan som jag bakade gjorde susen. Såg också på filmen
Baby Mama nyss som var bra och gullig. Perfekt och lättsinnad underhållning. Just how
I like it! Vi hörs när vi hörs



Kommentarer
Postat av: laila

ja han är söt :P men jag vet inte om jag gillar hans burr haha

2008-12-29 @ 17:12:38
URL: http://lailas.blogg.se/
Postat av: soraia

Det är ju hans burr som gör honom oerhört söt! :D

2008-12-29 @ 17:37:22
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0