låt den rätte komma in

Hej! Ha precis sett klart på låt den rätte komma in, och jag har inte läst boken
och jag vet inte om filmen rättfärdigar boken, men jag gillade verkligen filmen.
Jag kan fatta varför amerikanerna gillade filmen så mycket, den är så annorlunda
från "vanliga" amerikanska filmer, men en sån film tycker jag är väldigt typiskt
svenskt (inte något negativt). Ett exempel är ju Ondskan. Jag gillade den som
sagt. Det verkar vara värsta vampyr-hysterin ju! Aja, från en lite tyngre film till lite
roligare och mer underhållande - ska förhoppningsvis se på Pineapple Express
efter Prison Break. :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Soraia!:D måste bara säga att pineapple express är den roligaste filmen ever! ;)

2008-12-29 @ 22:02:56
Postat av: Anonym

Soraia!:D måste bara säga att pineapple express är typ den roligste filmen ever! ;) you have to see it!!

2008-12-29 @ 22:06:52
Postat av: Anonym

Soraia!:D måste bara säga att pineapple express är typ den roligste filmen ever! ;) you have to see it!!

2008-12-29 @ 22:07:12
Postat av: ELISE

haha jag är fan pinsam, min data är cp! btw det är elise haha

2008-12-29 @ 22:10:13
Postat av: soraia

HEJ Elise!! :D



Jag ska fanimej ta och se den, har hört att den ska vara skit rolig. Hahaha fyfan elise, du gjorde samma sak igen

2008-12-29 @ 22:45:07
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0