it was love at first sight

Hallå! Det känns mer och mer som att det är fredag. Helt galet. Lite avundsjuk blir man när syskonen har studiodag
imorgon. Alarmet ringde som vanligt 06.45 imorse, men sen så råkar jag somna om och vaknar inte förrens halv
åtta. Snabbt som fan borstar man tänderna och klär på sig. Tur att läraren inte är en surpuppa.

Just nu väntar jag och Aldona på att Emillas lektion ska ta slut efter det ska jag med de när de julshoppar. Roligt!
Det verkar alltid så mysigt när andra firar jul. Undrar om de kollar på Kalle Anka klockan 3?


Aerosmith - Pink

Kommentarer
Postat av: Aldona

Jag kollar oftast :D men jag glömmer ibland :( HAhahaa <3 <3 det var kuligast att shoppa med dig :D PUSSPUSSPUSS

2008-12-03 @ 21:12:52
URL: http://aldona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0