I always say shopping is cheaper than a psychiatrist.

Vilken lång dag det har vart! Åkte ju som sagt in till Kista Galleria för att spendera
lite pengar. Köpte inte så himla mycket, men fick med mig två blusar, en klänning
och en chock-röd väska som jag tyckte var rätt cool. Skulle lägga in bilder, men min
kamera är utlånad. Jag fick så sjukt ont i benen efter att ha sprungit runt i flera timmar
och det var väldigt skönt att få sätta sig efter allt. Det var som ett tränings pass nästan.
Det har vart min dag i stort sett.

Jag har fått lite nostalgi minnen när jag lyssnade på RHCP från Anne's blogg.
Här har ni Otherside


Kommentarer
Postat av: Ayaan Barre

mellandagsrea är sjukt! människor blir så galna och hysteriska att det inte är sant rycker ifrån sig saker och ting! deseperata jävlar:D

2008-12-26 @ 23:35:26
URL: http://ayaanbarre.blogg.se/
Postat av: Anne

Svar; Hehe, ok, vad bra :)



Jag håller verkligen med om att RHCP har bra texter. De är nästan lite poetiska. I like! :P

2008-12-28 @ 16:07:40
URL: http://vintagechick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0