hatar att vara förkyld

Jag absolut hatar att bli förkyld, för om jag lyckas bli det kan en förkylning hålla
i en hel jävla månad. Det är så sjukt jobbigt att behöva gå runt med snuvig och
täppt näsa i en hel månad. Gud, hoppas jag inte blir det nu, för jag känner att
en är påväg. Får ta och vila massor så att jag inte blir det.

Nu väntar jag på att Step Brothers, Pineapple Express och Sisterhood of the
travelling pants 2 ska laddas klart, ska nog se på låt den rätte komma in medans.
Tänker se på hur många filmer som helst nu medans det är lov, annar går det
inte under skolveckorna. Vi hörs!

PS: Idag klockan 22 amerikansk tid har The City premiär, för oss är det klockan fyra
på morgonen. Annars kan ni se den HÄR imorgon. Längtar!


Kommentarer
Postat av: laila

Ja jag tror att det va nåt sånt..elr så va han utomjording haha.

Va bra:)det är bra med mig också. Om du vill så kan vi ju ses nån gång:P om båda har tid dvs haha. kram

2008-12-29 @ 18:13:58
URL: http://lailas.blogg.se/
Postat av: venus

berätta om nån som gillar att vara förkyld?:P go whitney, hoppas inte hon blir divig av all uppmärksamhet !

2008-12-29 @ 19:28:09
Postat av: Farah

sötnos, hamnad på din blogg av en slump...finfin btw..anywayz checka in gaybloggen du vet bög Amir..kolla vad han skrev kan nog vara intessant vvad d tycker..



bless

2008-12-29 @ 20:27:57
Postat av: soraia

Hej Farah! Jag läste hans blogg inlägg med bilderna på Koranen och honom med sjal och jag tycker att han är så äcklig och löjlig som inte ens har någon skam när han kan driva med människors religion sådär, spelar ingen roll vilken. Jag orkar verkligen inte dedikera ett helt blogg inlägg till det där äcklet, han är inte värd det.



TACK förresten och ha det bra

2008-12-29 @ 21:02:11
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/
Postat av: Aldona

Åh vet du vad? jag är också förkyld :(:(

2008-12-30 @ 12:46:51
URL: http://aldona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0