when you say nothing at all

Hej! Det är redan onsdag och här har jag mest suttit hemma. Det har varit skönt
måste jag säga, jag gillar ju att vara hemma och jag har ju redan sagt att om jag
kunde så skulle jag vara hemma för alltid. Igår var jag tvungen att hjälpa till att
tvätta kläder, usch. Men det var inte så jobbigt trots allt, det jobbiga var nog bara
kylan. Efter det gick jag och syster till storesyskonen och hade taco-kväll! Jättegott
var det. Gud vad intressant det här måste vara.. :) Aja, idag tänker jag inte röra mig
ur fläcken, tänkte bara ta och läsa lite och bara ta det lugnt. Har lite ont i magen.
Skönt att det har börjat snöa! Tur för de som firar jul måste jag bara säga.

Nu ska jag fixa lite filmer till imorrn då Khadra och Muna kommer hem till mig för
filmkväll. Det får nog bli, This Christmas (passar bra till jueltider), Mamma Mia
och Sex and the City the movie. Lite tjejfilmer är det verkligen, Hoppas de inte har
sett de bara. Vi hörs och God Jul till er som firar!


haha, kolla vad folk kan hitta på!

Kommentarer
Postat av: venus

nej jag hade ingen aning haha, men jag skulle nog inte ha köpt skorna, amerikanerna kommer fan bura in alla som gör det :P



msnpersonen har inget liv haha..

2008-12-24 @ 17:18:38
Postat av: venus

någonstans på vägen gick det snett för honom..jag skulle verkligen inte vilja vara gift med tom cruise, konstigare person finns väl inte :S

2008-12-24 @ 17:29:34
Postat av: venus

15 år??!! jag hoppas verkligen att det bara är ett rykte...:S

2008-12-24 @ 17:38:16
Postat av: venus

har du förresten börjat med filmkunskapen?

2008-12-24 @ 17:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0