people are puppets, held together with strings

Familj är en komplicerad sak. De ska vara de man känner mest av alla, de man ska
komma mest överrens med. Ibland vill man bara strypa vissa familjemedlemmar. Oh.
Som jag så många gånger förut har tjatat om så är min familj det som jag värderar
mest av allt i världen, men ibland går det inte att förstå hur de tänker och fattar inte hur
och varför de agerar som de gör. Jag blir sjukt frustrerad. Jag är en person som har
rätt så mycket överseende och jag försöker ofta sätta mig in i andra personers skor
och se saken från deras perspektiv. Men varför hacka på mig? Vad har jag någonsin
gjort dig? Ibland kan du vara min allra bästa vän och ibland känner jag inte dig alls.
Sluta använda din jävla makt till onda handlingar, den enda som skadas i slutändan
är du. Och jag förstås. Blä, hatar mitt liv ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0