-

Ännu en sån där morgon. En konstig morgon som man helst vill slippa.
Vara borta från allt och alla runt om kring. Både för sitt eget bästa och för andra
runt omkring eftersom att man bara är som ett vandrande, falskt plast skal.
Inget finns där innuti, man vandrar bara omkring. Tyvärr är såna här mornar inte
särskit sällsynta nuförtiden, det är ofta man inte orkar med allt. Önskar att jag
kunde ligga under mitt täcke hela dagen.. Aldrig bli störd medan tankarna gnagar
inne i huvudet. Kan inte ni bara lämna mig? Orkar inte mer.

Kommentarer
Postat av: Aldona

Vad är det hjärtat? =(



Fred gillade presenten :) Det gjorde mig glad hihi. puss

2008-12-24 @ 23:59:59
URL: http://aldona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0