up, up, and away!

okej. dt funkar inte såhär längre, måste skärpa till mig.
fattar inte varför jag inte tar mig själv i kragen och flyttar mitt lata arsle till datorn och börjar skriva?
SÅ svårt ska dt väl inte vara? eller? för mig verkar dt nämligen så .. jag älskar att blogga,
missförtså mig inte, men, kan inte förstå varför jag är så himla lat! skärpning. ska försöka blogga
nu hela tiden. nu är jag lite arg. jag menar, man ser ju när sina kompisar bloggar konstant, vart
de än är och vad de än gör. men vill bara inte tråka ut er med dt vanlig "dt här har jag gjort idag .."
men nu är dt nya tider. kan man säga så? d:

idag är sista lördagen innan skolan börjar igen, hjälp! jag är inte alls redo. men ska göra mitt
absolut bästa, och jag känner att dt kommer gå bättre i år. och dt hoppas jag verkligen att dt gör.
jag var inte en topp-elev, dt kan jag erkänna direkt, men jag vet att jag hade rätt så bra betyg.
men i år vill jag sikta mot stjärnorna, vara bättre än bra, förösöka vara bäst t.o.m.
en tuff match eftersom att dt finns en massa smartingar i klassen. och de flesta är såna som
inte behöver plugga särskilt mycket, som allt fastnar direkt på. irriterande som fan när man själv
måste slita häcken av sig. men nu får man slita häcken av sig ännu mer! :)

dt här blev ett ganska argt inlägg. men nu känner jag mig tillfredställd och glad. bra känsla. vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0