trying to maintain that i'm struggling

hejsan! nu har jag börjat komma in i mitt vanliga tempo igen.
alla rutiner och så är tillbaka och allt är som innan sommarlovet. skolan är dock
inte slut för mig än. slutade mina vanliga lektioner vid 11, efter lunchen åkte jag
och köpte en jacka på vero moda. den gick på endast 400 spänn och den är nog
både höst och vinter .. jaja, men sen dess är jag hemma. har hunnit städa och
vart duktig, hela huset ser ut som ett slagfält efter morgnarna. klockan fyra ska
jag vara i tensta gymnasium för modersmål b. jobbigt att de har flyttat den ända
dit! förr hade vi bara i skolan. några kompisar går där, ska ta och hälsa på lite
innan. dt ska bli roligt att se deras skola. klockan sex när allt är slut ska jag hem
till mormor som bor i tensta, ska sova över ikväll. hon är somsagt ensam, och vill
vara med henne då.

ikväll är ju finalen av project runway! den avslutas med två avsnitt, yey!
älskar dt där programmet. alla kreationer de kan få fram av t.ex. gräs och ätbara
ting. helcoolt. sedan några år tillbaka har jag velat bli designer, men dt kommer
nog aldrig hända. är inte alls fantasifull, dt har jag insett att man måste vara.
dessutom kan jag inte rita. inte ens för fem öre. tragiskt.

vi får höras ikväll, min latte kallnar haha. ha dt bra!




christopher är favoriten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0