things that make you go .. hmm

som jag alltid brukade nämna i min förra blogg så är jag en sådan person som alltid
ska spara alla arbeten och uppgifter till senare. och senare och återigen senare.
alltid hör jag den irriterande rösten i huvudet som säger "nej, men liten stund till bara"..
dt är ett av mina dåligaste egenskaper. nu har jag inte gjort något av de saker jag lovade
igår. måste ändra attityd, speciellt nu när skolan börjar snart (snyft).
vill göra mitt bästa, bli klar med allt så fort som möjligt, jobba häcken av mig på vardagar
så att helger bara kan bestå av njutande. och nu ska vi dessutom börja nya ämnen och
allt. är inte helt säker, men jag tror att vi ska börja med psykologi och religion och sådant.
så häftigt. men istället för att sitta här så ska jag ta itu med mina uppgifter, ta mig i kragen.
snart ska jag bege mig utåt, måste hinna. vi hörs!


hahahaha mysigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0