the voice of hiphop and rnb

oh herreGud. dt här var seriöst dt värsta jag har vart med om i hela mitt liv.
dt hade självklart sina bra stunder, men dt negativa övervägde grovt. fy säger jag bara.
jag blev puttad, kastad omkring, fick vatten hälld över hela mig, människor satt på mitt
huvud, trampad på, tafsad på och allt möjligt
. jag tappade förresten bort de jag var med!
i min förvirring blev jag så snabbt puttad fram att jag hamnade exakt vid scenen.
och den var inte något positivt! tillslut hittade jag några andra kompisar, pjuh .. heeemskt.
och på toppen av moset så får man alltid en idiots skreve tryck mot häcken, väldigt mysigt.
:| tror inte dt blir the voice 09.. dt var inte kul att sitta på tåget påväg hem, utmattade, törstig
och allmänt äcklig. nej fy! men skönt var dt att äntligen få komma hem.

positivt nr1; fick ögonkontakt en lång stund med urgulliga colby o'donis! yeey
positivt nr2; man fick Flo Rida's nummer. och JA, jag tror dt är hans riktiga nummer!


lägger förhoppningsvis in bilderna imorgon, har inte kamera sladden. säger godnatt för nu,
första gången på länge som jag ska lägga mig vid 12. min säng kallar och den gillar ej att
bli ignonerad. peace!


the voice 06

Kommentarer
Postat av: khadra

fick du flo ridas nr? haha, hur? :D



btw, nice att du bloggar igen! :)

2008-08-17 @ 23:00:15
URL: http://khadra.blogg.se/
Postat av: venus

HAR DU VARIT I SIX FLAGS?? akte du superman??? hahaha jag akte den typ 5 ganger

2008-08-20 @ 17:48:01
Postat av: venus

by the way, folk e alltid galna under konserter. lojligt :p

2008-08-20 @ 19:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0