speak the words on your lips

hallå där! vilken härlig dag dt är! vädret är hur underbart som helst. jag hoppas att dt håller.
min förmiddag spenderade jag med emilla&aldona, elise kunde tyvärr inte komma.
vi hade jättekul, de där brudarna är hur galna som helst :) vi var på café fix i fridhemsplan.
jättegoda bakelser och jättesnygg personal haha. underbar kombination!
efter dt tog vi en promenad på en jättefin park. dt var jättemysigt. roligt att få träffa de igen.

nu har jag iallafall lite brottom, ska träffa sarorna och köpa in saker till middagen vi ska
ordna för födelsedagsbarnet. vi får höras senare, ha dt bäst!




Kommentarer
Postat av: ALdonaAaaaaA

nigger

2008-08-21 @ 21:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0