nostalgi

syster hittade några gamla videon som vi hade tagit på olika resor. en som vi har kollat på
är resan till Dubai 2004. dt känns som att dt var förra året vi åkte, konstigt nog har dt gått 4 år.
vi hade sjukt roligt där hela familjen. alltid kul att åka till främmande länder man aldrig har
åkt till. dt jobbigaste med videon var trots allt att se sig själv. jag HATAR att se mig på video,
har ingen aning varför .. men kan tro att dt är jobbigt för de flesta haha :)

att resa är ju bland dt bästa som finns! och jag hoppas att dt blir massa sådant i framtiden.
i vinter åker jag förhoppningsvis till London om planerna funkar som de ska. ska shoppa
så dt ryker! och nästa vår är dt ju Rom med klassen! wow, fatta att få åka till Italien! :D




Dubai är vackert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0