mrs.a-z

vilken bra dag dt har vart! skolan gick jättebra och jag har alltid lika roligt med
klasskompisarna. you guys crack me up. vad skulle skolan vara utan de?
man får höra från de flesta som går ut gymnasiet att de tre åren formas man och
man börjar få ett grepp om sig själv. hmm .. dt kanske är så. men dt är två år kvar
innan jag kan avgöra.

ja! idag slutade jag spanskan! jag är superlycklig :D jag pratade ordentligt med
vår SYO och dt är helt OK att jag slutar, behöver inte läsa upp de betygen sen på
komvux eller så, jag läser ju modersmål. dt har sina privilegier att vara mång-
språkig. allt gick som dt skulle. och dessutom, vilken tur att språklektionerna
inte är under mitten av dagen så att man behöver ha typ 3 timmars hål. nu är de
istället en gång första lektionen och en annan gång sista. snacka om tur.

jag känner mig superredo inför de nya ämnena. vi har haft några stycken nu,
bl.a. historia A. tur att vi har världens bästa lärare i historia också! man blir
otroligt taggad och villig att lära sig när man har en sån motiverande och skön
lärare.

efter skolan åkte jag till spånga ip, lillebror hade en fotbollsmatch.
och nu är jag ganska så trött och villig att sova. tänk vad tidigt man sover nu ..
för mindre än en vecka sedan la man sig vid 3-4 tiden.

då är dt nog dags att säga godnatt! hoppas er dag var underbar. ha dt bäst.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0