god morgon .. ?

good morning :) eller god förmiddag kanske. jaja, just nu är dt morgon för mig, men när
skolan börjar igen, ja då är klockan ett något annat. vill helst inte tänka på dt.
men dt måste ju jag, och imorrn börjar ju jag. helt blandade känslor, mest negativa
kan jag lätt erkänna. man har ju saknat de flesta (och vissa andra inte alls), och dt ska
ju självklar bli jätteroligt att fån se de. och skolan är helt okej, förrutom lektionerna (dah),
lärarna och allt annat jobbigt. men vad blir då kvar? en mötesplats som man går på
klockan åtta på morgonen? whatever.

jag är iallafall fortfarande hos kära mormor med småbröderna. ska snart käka lunch och sedan
åker vi hem till husby igen. jag, leila, ifrah och nor skulle gått på bio idag, men allt blir jämt
uppskjutet. saker kommer hela tiden upp. idag ska jag nämligen tvätta mina kläder.
sedan är dt ju oficiella "familjedagen" hos oss, alltså söndagar. hjälp. haha nejdå
men .. ska nog försöka se på filmerna jag har i datorn.
vi hörs sen! xoxo


mums .. give me some of that!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0