let's run on a road of speeding cars

hallå! imorrn har jag mycket att ta hand om kom jag på.
måste gå in på vägverkets hemsida och kolla info om tillstånd till övningskörning, fixa CV,
personligt brev, bild och utskrift till ICA. sen måste jag ta hand om lite annat också.
skriver ner dt så att jag inte glömmer, är rätt så glömsk. :) nu svider iallafall ögonen och
jag är trött. idag på facebook fick man känna på lite dåligt självförtroende efter att ha lagt
upp bilder på människor och alla skriver, en efter en, ta bort åh Gud vad fult! men snälla ..
för dt första var dt inte ens fult, de flesta var hur söta som helst, och sen måste man ju
inse att dt är så man ser ut och kan inget göra åt saken! man kan jämt inte få bilder som
är värda framsidan på ett elle-magasin. hur underbara tjejer som helst, men dt gäller bara
att inse. ni är vackra.

nu till annat. jag är lite sur också .. inte sur för dt, men sur för att jag missade scrubs.
scrubs är världens bästa! jag älskar J.D&Turk, så himla gulliga. önskar man fick vara
i deras grupp haha. låter askonstig.

nu är dt nog dags för mig att lägga mig på min säng med min ipod. en stor favorit just nu är

imogen heap. de är grymp bra och väldigt, väldigt annorlunda.




godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0