i did the macarena with a fireman because i can

god dag! eller god kväll isåfall. jag satt och försökte räkna ut hur mycket jag har kvar av
mitt underbara lov, och dt är endast 11 dagar kvar!! :O helt sjukt galet, tiden flyger ju förbi.
bokstavligen! stackars småsyskonen som börjar på MÅNDAG. hahaha nej Gud vad hemskt!
ska försöka utnyttja de här få dagarna jag har kvar till max. förresten; igår när jag var på ica
så snackade jag lite med hadjer som jobbar där. henne har jag känt sen jag var jätteliten,
vi brukade leka tillsammans på gården och så :) men iallafall så frågade jag också om dt
finns jobb där, och hon sa att de antäller! så ungefär när skolan börjar så anställer de. hon
sa också att dt är mest under kvällstid och helger som de behöver hjälp, och dt är ju helt
perfekt för mig! jag ska fixa till mitt CV och skriva ett personligt brev som jag ska ge till
ICAs chef. hoppas att dt funkar för mig, behöver ett jobb jättemycket .. jag ska börja spara
pengar till mitt körkort. skulle fixa allt idag, men hann inte eftersom att vi hälsade på mormor
som kommit tillbaka från england. hoppas att allt fixar sig! :)

här har ni lite bilder från ifrah's födelsedags middag som vi fixade sådär snabbt.





Kommentarer
Postat av: venus

naya, vad snygg din blogg har blivit!!

2008-08-14 @ 23:17:27
Postat av: soraia

tycker du!? TACK :)

2008-08-15 @ 01:33:31
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0