i can make the future shine so bright

hallå! första skoldagen. dt kändes helt ok. trodde att jag inte skulle kunna somna på ett
bra tag igår kväll, men dt gick prima. och dt var trots allt inte så jobbigt att vakna upp idag.
lite jobbigt var dt att träffa klassen igen, dt kändes konstigt och liksom obehagligt med
vissa. men sedan flöt dt på som vanligt. snällt av mentorer att bjuda på kladdkaka och saft.
men första skoldagen ska man ju inte ha en helt vanligt skoldag, dt hade vi. vad hände med
mjukstarter? haha i år är vi inte ettagluttare längre. två år kvar! :D

bestämde mig idag för att hoppa av spanskan och bara gå modersmål. lite onödigt med båda.
får prata med studievägledaren imorrn och se hur dt går. pallar inte spanska, dessutom vill
jag sätta krutet i andra ämnen och kämpa bättre med de. dessutom är dt inte så dåligt med
sovmorgnar och kortare dagar. inte anledningen till varför jag slutar spanskan dock!

efter skolan kom jag hem och började omedelbart bära soffor (?) och städa.
de har fixat vårt trägolv i vardagsrummet! jättefint blev dt. skulle tat bilder om jag hade kamera.
snart ska jag och syrran gå och se på bio, blir antingen sex&the city eller dark knight! :)

ska gå och ta en korv m. bröd, supergott! hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0