I believe whatever doesn't kill you simply makes you... stranger.

om du gillar bra filmer så ska du deffenitivt se dark knight!
jag är inte världens bästa filmkritiker, jag faller lätt för alla slags filmer. en tonårsfilm kan
vara superbra för mig. men dark knight är ju praktiskt taget ett mästerverk! rolig, klipsk och
fylld med spänning och adrealin kickar. helt klart sevärd. och heath ledger var ju briljant.
han var rolig och häftig och supertrovärdig. dt var ju nästan läskigt hur galet mycket han gick
in i rollen. filmen hade också en lång lista med a-skådisar. så, om du ska se en bra film så
är 2 tim. & 30 min helt klart värt dt! :)

efter filmen gick jag runt på moln, ett "jag har sett en underbar film"-moln.
stackars syrran blev bombaderad med mina tankar och allt annat jag hade att säga.
hon blev nog lite rädd när jag sa att dt hade vart en ära att bli mördad av jokern ...

förresten var dt en kvinna som fes bredvid oss på biosalongen. snacka om sexigt.
och exakt bredvid mig gick million stylez! lite häftigt att få ögonkontakt med honom, men jag
lever ju i min lilla värld, så million stylez är ju nästan som m.j. hahah not.

(synd att alla mina förra läsare försvann, och synd att statistiken har sjunkit så himla lågt,
men jag tänker dessvärre inte ge upp. dt skulle vara kul att få lite kommentarer då&då
också ;). man kanske ska ta och smöra på andra bloggar med massa kommentarer.
men. bloggen är ju mest för mig, men ni ska ju ge mig feedback. så tyck till.)


Kommentarer
Postat av: Sana

Du får alltid feedback av mig sugar:D

keep it going mrs. Mraz

2008-08-25 @ 23:18:38
Postat av: soraia

JAG ÄLSKAR DIG FÖR DEN DÄR MENINGEN <3

2008-08-26 @ 21:16:25
Postat av: venus

du måste se batman begins, EVEN BETTER ;)

2008-08-30 @ 00:59:35
Postat av: soraia

dt ska jag LÄTT göra, tack för tipset venus :):)

2008-08-31 @ 13:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0