there's no place like home

dt känns hur skönt som helst att ha tillbaka min blogg. tillbaka och tillbaka, den här är ju trots
allt ny. kände för att trixa lite med designen, dt ser så amatörmässigt ut, men den är mer personlig,
mer jag. nu är dt sommarlov, och dt är snart slut igen! tiden gick så snabbt. helt otroligt. från imorgon
har jag 21 dagar kvar, galet! dt var ju nysst vi var skoltrötta och allmänt degiga. menmen .. dt gäller att
ta vara på tiden. har vart i sverige i lite mer än en vecka. min resa till staterna var hur rolig som helst!
man fick träffa släktingarna och göra massa "amerikanskt". dt kändes bitterljuvt att komma hem.



lite bilder från Kanada och USA

Kommentarer
Postat av: venus

SORAIAAA! orka att du skapar en blogg nar du har kommit tillbaka hahahaha :p men kul !! lagg inte ner den nu!

2008-08-04 @ 00:03:47
Postat av: Nora

jag vill ocksåååååååååååååååååååååååååååååå till staterna gråta :(:(

2008-08-04 @ 14:00:02
Postat av: soraia

haha :D

2008-08-04 @ 18:05:48
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/
Postat av: Lina

Vilka underbara bilder!! Vill se mera!

2008-08-04 @ 20:30:16
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0