god morgon

.. eller blir dt goddag? jag vaknade ganska så snart, har precis käkat fukost.
måste börja lägga mig lite tidigare än 3-4 tiden, skolan börjar ju trots allt snart. oh no!
idag blir dt the voice konsert på kungsträdgården för min del. jag är inte ett stort fan av the
voice, men dt är helt okej. alla frågar om man ska dit, och om vartenda en ändå ska dit,
varför ska jag då ruttna hemma? aja, ska åka dit med två kusiner och några kompisar.
vet inte direkt när, men runt 5 tiden kanske. den börjar 7, vill få "bra" platser.
men seriöst dt kan bli helt jävla vilt där. förra året var dt runt 10000 personer där, fatta vad
galet. och stackars de som är precis längst fram som jämt blir mosade mot stängslet.
dagens uppdrag är dock att ta sig längst fram. be för mig, tack.

en av artisterna som kommer - colby o'donis. rätt katchig låt, och rätt gullig kille :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0