go and lock that door

vilken skön söndag dt har vart! folk tycker att jag är skum när jag säger att
söndag är min favorit vecko dag. okej, förrutom att man måste vakna tidigt och
så dagen efter så gillar jag söndagar. dt finns ett speciellt lugn över dessa
dagar. jag är en inomhus människa som hellre stannar hemma och gör något
skönt än att vara ute och röja. dt är lätt mysigare och här kan jag alltid vara mig
själv. ingen att göra sig upp för eller så.

berättade ju att jag skulle till kista galleria, syster skulle köpa en jacka.
vi hittade tyvärr ingen till henne. efteråt gick vi till en nyöppnad affär där i gallerian
som heter Tasty House. bara namnet låter underbart. har ni hört "som ett barn i
en godisaffär"? dt var precis de dt var! dt var inte heller en vanlig godisaffär, där
fanns alla sötsaker du kunde tänka dig! de hade extra pris på nästan allt.
Gud vad vi roffade åt oss godis. är helt slutkörd nu haha

hade tänkt läsa lite om en stund, ha tagit hand om läxorna nu också.
känner mig redan lite seg och trött. fast jag lär nog inte sova på ett tag, jag har för
mycket socker i mig. men nu får ha dt bra så hörs vi imorrn. hejdå!



erik vilde är hur skön som helst.

Kommentarer
Postat av: venus

vadå gillar söndagar? WEIRD!

2008-08-31 @ 20:34:47
Postat av: soraia

söndagar äger, du har bara inte insett dt.

2008-08-31 @ 20:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0