ghetto fab vs. 50's glamdiva

eftersom att jag inte har haft blogg på läänge så kan jag lätt glömma bort att jag har en nu.
detta var min anledning till ingen uppdatering igår. jag hoppas att ni underbara människor
mår bra! jag mår helt okej, dt kan vara bättre! skönt att vädret har ändrats, ingen regn
åtminstone, men alltid lika dystert. igår såg jag ganska mycket orangea och gula löv på
marken. en tidigt höst?

igår fick jag träffa några som man inte träffat sen resan, vi hade jätteroligt. vi flummade
oss så mycket och tog massa bilder, ska lägga upp de senare. appropå flumm-bilder
så har jag och lillsyrran tagit massa sådana idag hahaha. hon fick vara ghetto fab med
duk på huvudet och gangster kläder, medans jag fick spela 50-tals diva med brillorna
och bandana. hahaha vi vet hur man roar oss när vi har tråkigt!

nu ska jag käka pizza som mamma har gjort, ha dt gott!

Kommentarer
Postat av: venus

du ar unik for att du tycker att det jag ar unik. alskar det ordet. unik. unik. unik. speciellt om det handlar om mig ;)



naya du far inte glomma bloggen ELLER TA BORT DEN!kan inte fa mitt hjarta krossat en gang till :P


2008-08-07 @ 18:39:01
URL: http://planetenvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0