feels like i'm gonna cry

nu är jag på dåligt humör igen. jag hade frågat mamma om jag fick köpa biljetter till
jason mraz konsert, samma dag som biljetterna kom ut på ticnet. jag ville att hon
skulle betala för de, men jag hade sparat hundra dollar från usa resan, så att jag kunde
köpa två biljetter själv. men .. jag har inte bra hand om pengar. och den där väskan jag
köpte var som gjord för mig! haha. aja, hon sa att dt var mitt fel som hade slösat allt och
hon ville inte betala för biljetterna. hennes argument var; "du såg ju honom för typ en
månad sen, vad är meningen? dt är ju precis samma sak!" typiskt .. men idag frågade
jag snällt, och hon ska tänka på saken nu. dt är bäst att du tänker snabbt nu mamma,
jag vill ju inte att biljetterna tar slut! .. vågar förresten inte kolla ticnet.nu. tänk om de är slut?

"i'm yours" som gjorde honom känd. detta är btw inte hans bästa, inte i närheten

snubben vet inte att vi ska gifta oss ..

Kommentarer
Postat av: Ifrah.

"snubben vet inte att vi ska gifta oss .. "

HAHAHAH soraia du är bäst

2008-08-23 @ 23:25:56
Postat av: soraia

haha, INTE KUL .. dt är ju sanning kära ifrah

vill du bli min brudtärna? :)

2008-08-24 @ 13:08:10
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0