en mycket trött soraia

wow. tack och lov att vi inte är en stor familj. dt kan jag lätt säga idag efter våra gäster.
vi hade besök av två familjer varav en av familjerna hade 5 barn + föräldrar, och andra
familjen 7 barn + föräldrar. hemskt! helt sjukt mycket människor i en lägenhet på cirkus
90 kvm .. och disken efteråt! herreGud, dt var massvis som bildade ett helt mount everest.
men dt var ju ganska roligt, fick träffa barn i ungefär samma ålder som jag och de andra
var hur söta som helst. och nu finns dt ju kvar mat som kan mata ett helt land! gott :)

som jag vet nu så är dt bestämt att jag ska bo hos mormor under ungefär två veckor då
min kusin inte är hemma. så efter måndag är jag förmodlingen här. skönt ska dt bli.
får vila från småsyskonen ett tag. dessutom vill jag plugga .. oj. nu börjar nojjan över
skolstarten komma. vill. inte. börja. skola. punkt slut. hejdå!

soraia blir geek. men geek är inte alltid så dåligt .. tjejen ser ju grymt cool ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0