sann kärlek kan inte döljas

hallådär :] min lista med saker att göra har inte blivit helt klar. synd att jag inte lyckas hålla
mina löften. men morgondagen finns ju alltid förhoppningsvis. man vet ju aldrig.
vilken härlig dag dt har vart! förrutom huvudvärken som plågade mig så kändes allt kanon.
vädret var underbart, vilket var grädden på moset. jag tror förresten inte att jag har skrattat
så här mycket på väääldigt länge. var hos sara med ifrah en stund och sedan smsade vi
leila & nor. de tjejerna har inte jag sett på hur länge som helst så dt var jättekul.
vi tog en jättelång promenad vi fyra, och sedan gick vi till reactor. där frågade de om vi ville
göra en liten utvärdering på hela stället i form av 9 frågor, och för dt fick vi var sin biobiljett!
vi var alltså på rätt ställe, rätt tid. så vi ska ta och se en skräckfilm under veckan. :)

hmm .. vad ska man gör nu då? inget speciellt, hemma kollar de på "meet the browns", men
har redan sett den. dt är en film av tyler perry. hans filmer är helt underbara, älskar de!
får helt enkelt vänta på att CSI ska komma :)

imorrn blir dt the voice i kungsträdgården. hörs snart!

nor, leila och ifrah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0