bittersweet symphony

hallåååå .. sjukt konstigt att blogga igen efter evigheter. känner mig nästan skyldig.
jag är inte världens bästa på sådant, dt erkänner jag. men alla har sina fel :) hoppas
att ni har haft dt skönt den senaste veckan. sommarlovet börjar gå mot sitt slut. hur
deppigt som helst :( men sånt är livet, dt går supersnabbt. som ifrah sa på sin
födelsedag; "jag börjar bli gammal, tiden går så snabbt .. snart är jag 30 sen är
jag 20 .." hahahaha kloka ord från en klok flicka :)

eftersom att skolstarten snart är här så har man köpt lite saker till skolan. lite
antckningsblock, pennor, loggbok o.s.v. lite roligt var dt att handla, känns lite moget.
hahaha tragiskt.

jajusste! dessutom så har jag sökt jobbet idag på ICA där jag bor. en kompis som
jobbar där berättade ju förr att de anställer snart, så fixade mitt CV (med hjälp av henne,
tusen tack!) och gav dt till chefen där. hooooppas att dt går som jag vill, behöver ett jobb!

tänkte lägga in några bilder från the voice som jag lovade, har inte tagit en enda bild sen
dess. storesyskonen tog med sig den när de åkte idag till ethiopien. skulle också fått följa
med, de skulle ta hand om alla mina avgifter, men skolan börjar ju snart .. rätt läge :(

urgulliga colby som man fick ögonkontakt med ett par ggr!

hela gänget från the voice tv
'
brick&lace

flo-rida

petter & han från snook

en söt dj (?) ironik. kan man få din jacka?

million stylez

Kommentarer
Postat av: Ifrah.

HAHAHAHHA SORAIA OMG DU ÄR SÅ PINSAM :O!

2008-08-23 @ 14:09:38
Postat av: soraia

HAHA ääälskar dina s.k. "visdomsord" :):)

2008-08-23 @ 16:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0