ännu en långtråkig dag

vilken produktiv dag dt har vart .. enda man har gjort var att spendera dagen i en ödebelagd
lägenhet, utan mat och ingen möjlighet till att vistas ute utan att bli dyngsur. okej jag
överdrev, mat fanns dt, men jag ville göra er läsning lite mer intressant. den senaste
månaden har jag vart hur lat som helst. dt är inte sant. lilla minsta uppgift kan vara så
jobbig. men så fort skolan börjar igen ska man börja träna och allt sånt.
då bannemej blir jag supersoraia!



bilden är helt orelevant men här har ni mig och kung-fu panda. se upp, jag har kontakter!

Kommentarer
Postat av: Lina

haha "men jag vill göra läsningen mer intressant" haha =)

2008-08-05 @ 11:41:04
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0