080808

idag är dt stockholmarnas /08ornas dag, grattis! :) appropå 08or; vet ni vad göteborgare
kallar chockladdrycken pucko för? 08an! hahaha ganska kul, lite taskigt
så .. blir dt något firande för er idag? inget sådant här, känns nästan lite onödigt. i stan är dt
firande för fullt skulle jag tro, lite synd på grund av vädret. helt sjukt tråkigt. men jag har hört
att vädret ska vända och sommarn är tillbaka. nu hoppas jag då, skolan börjar ju snart!

jag är rätt så trött nu, vi var i stora moskén i medborgarplatsen idag. har aldrig vart där
tidigare, dt är ganska fint. efter dt hade vi med oss en picknick men eftersom att dt regnade
begav vi oss hem, hungriga och blöta. sånt är livet ibland.

planer för idag? ska ringa upp en kompis snart, får hitta på något med henne.
får uppdatera senare, har inget mer att säga. ska dessutom försöka lägga in lite bilder sen.
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0